NACRTNA GEOMETRIJA

30 March 2018

Muzika izmedju dva rata u Srbiji 1920 - 1939

ma
Ovo je kolekcija uradjena od jednog momka ovde u Srbiji na starom gramofonu i prEsnimljena vrlo vešto. Godišta su stara a vidite da ima pesma gde peva i Žanka Stokić.

Kolekcija za skupljače arhivskih snimaka


Ah oj mati mati - J. Mijatovic
Al kad tebe ljubit nesmijem - Joco Makismovic
Aoj Jano, jadi Jano - Mara Petrovic Pancevka
Backo kolo - Tamb. kapela Joca Maksimovic
Banatsko kolo - Tamb. kapela Joca Maksimovic
Becarac - J. Mijatovic
Da su meni oci tvoje & Srijemsko kolo - Paja Todorovic
Devojacko - valcer - Harmonika duet
Devojka moja - Obrad Ðurin
Dorcolski zur -Cica Ilija Stanojevic,T.Arsenovic i Z.Stokic
Gore i dole, spreda i straga - J. Devic
Gajdas u brzom vozu - Nikola Mitic
Od kako je Banjaluka&Beogradsko kukunjesce-Paja Todorovic
Oj Alile! - Tamb. kapela Joca Maksimovic
Po modi sam sobu namestila - Mijat Mijatovic
Poslala me stara majka (Binicki) - Mijat Mijatovic
Sagradit cu sajku - Mijat Mijatovic
Seljancica, casa, flasa, boga - Joca Maksimovic
Shimmy moda -Zikino kolo- J.Mijatovic i K.Sascarnski-Koca
Svatovac - Joca Maksimovic
Svatovac - Stojan Jovanovic
Svi sajkasi - Stojan Jovanovic
Tamo daleko - M. Mijatovic
Turski rastanak - J. Mijatovic
Ugasnule oci carne - J. Mijatovic
Vranjanka - J. Mijatovic
Zasto places jadno srce - Joco Maksimovic


OBNAVLJAM OVU PRASTARU KOLEKCIJU ARHIVSKIH SNIMAKA JER JE TO JEDNA OD MOJIH PRVIH KOLEKCIJA POSTAVLJENIH NA BLOGU I ZATO ŠTO JE TO JEDNA OD MOJIH PRVIH NAJOZBILJNIJIH KOLEKCIJA UOPŠTE.

No comments: