NACRTNA GEOMETRIJA

16 November 2010

JUGOSLOVENSKE LAKE NOTE




Malo da pokrademo sa lopovskih blogova

01 - Miki Jevremovic - Ako jednom vidis Mariju
02 - Djordje Marjanovic - Romana
03 - Dragan Stojnic - Maestro I Violina
04 - Dubrovacki Trubaduri - Nocna Muzika
05 - Frano Lasic - Zagrljeni
06 - Gabi Novak - Sto Je Ljubav
07 - Ibrica Jusic - Jubi Sam Vasu 'Cer
08 - Indexi - Sve Ove Godine
09 - Jadranka Stojakovic - Sve Smo Mogli Mi
10 - Kemal Monteno - Jedne Noci U Decembru
11 - Kico Slabinac - Zbog Jedne Divne Crne Zene
12 - Ksenija Erker - Prolece Bez Tebe
13 - Leo Martin - Zbogom Kristina
14 - Bolero - Jelena
15 - Miso Kovac - Proplakat Ce Zora
16 - More - More
17 - Novi Fosili - Najdraze moje
18 - Oliver Dragojevic - Oprosti Mi Pape
19 - Olivera Katarina - Ljubav
20 - Rade Serbedzija - Ne Daj Se Ines
21 - S Vremena Na Vreme - Suncana strana ulice
22 - Srdjan Jul-Samo Za Nju
23 - Tereza Kesovija - Nono, Moj Dobri Nono
24 - Vajta - Zlatna Ribica
25 - Vlastimir Djuza Stoiljkovic - Jos Jedan Prodje Dan
26 - Yu rock misija - Za milion godina
27 - Zlatko Pejakovic - Cerge
28 - Zvonko Spisic - Barbara

PRVI DEO

01 - Ivo Robic - Samo Jednom Se Ljubi
02 - Ljiljana Petrovic - Deca Pireja
03 - Nada Knezevic - Ciganska Noc
04 - Oliver Dragojevic - Nadalina
05 - Djordje Marjanovic - Natali
06 - Senka Veletanic - Lutka Koja Kaze Ne
07 - Pro Arte - Lola
08 - Lola Novakovic I Dragan Antic - Camac Na Tisi
09 - Miki Jevremovic - Lihnida
10 - Crveni Korali I Boris Barbarovic - Drvosjeca Da Sam Ja
11 - Cune Gojkovic - Mama Huanita
12 - Nada Knezevic - Larina Pesma
13 - Rade Vuckovic - Isidora
14 - Gabi Novak - Vino I Gitare
15 - Alen Slavica - Dao sam ti dusu
16 - Lutajuca Srca - Jefimija
17 - Beti Djordjevic - Pocnimo Ljubav Ispocetka
18 - Boba Stefanovic - Obrisi Suze Draga
19 - Crvena Jabuka & Kemal Monteno - Nekako S' Proljeca
20 - Darko Domijan - Ulica Jorgovana
21 - Dejan Petkovic - Tako Mi Svega
22 - Djordje Marjanovic - Zvizduk U 8
23 - Dragan Mijalkovski - Idi, Duso Moja
24 - Dragan Stojnic - Bila Je Tako Lijepa
25 - Dubrovacki Trubaduri - Luda Mladost
26 - Dusan Jaksic - Julijana
27 - Dzo Maricic Maki - Zlato Moje
28 - Ivica Percl - Stari Pjer
29 - Vlastimir Djuza Stoiljkovic - Ljubav I Moda
30 - Leo Martin - Odiseja

DRUGI DEO

SKIDAJTE OVO DOK RADE LINKOVI!

No comments: