NACRTNA GEOMETRIJA

18 November 2010

VESELO VECE - Proslava 30. godina od nastanka ponovo ovde





Emisija Prvog programa Radija Beograd jedan koja je bila jugoslovenskog karaktera i radila se u saradnji sa većim brojem studija iz Jugoslavije bila je za mene, a verujem i za vas, najbolja humoristička emisija na teritoriji te naše jadne (bivše) napaćene Jugoslavije.

Glumci koji su učestvovali ovde u ovoj emisiji pripadaju svim bivšim republikama bivše Druge Jugoslavije i svi su imali jednak uticaj. Vicevi su uvek sukobljavali na smešan način naše narode i nacionalnosti. Uvek je tu bio jedan Splićanin, jedan Srbin, Makedonac ....


BORIS BIZETIĆ danas izjavljuje sledeće:
- Ja sam kao dete slušao radio-emisiju "Veselo veče" u kojoj su Čkalja i Branka učestvovali u svim skečevima. Trčao sam da slušam tu emisiju a sada sam doživeo da mi Branka bude gost i da sa ljubavlju govori o mojoj emisiji koju redovno gleda. To mu nije baš pomoglo da bude uzvišeno i viteški duhovit, ostao je prizemno i bedno duhovit, u domenu treša ili šunda.

Novi LINK za ovu lepotinju naći ćete OVDE

This was Yugoslav top humorous radio transmission through the years of communism. It includeed the top comedians from entire Yugoslavia and it was performed LIVE! It is th transmission you will ask for more at that time. At THIS PLACE you can find a lot of radio transmissions from that time, from VESELO VEČE, Yugoslavia.

No comments: